Meest gestelde catering vragen - Hapjesaanhuis

Veelgestelde vragen

Waar kan ik de bestelling laten bezorgen?
> Wij leveren in héél Nederland (exclusief de Waddeneilanden), héél Belgie en de Duitse grensstreek.

Kan ik ook op een camping of kampeerboerderij laten bezorgen?
> Ja. Reserveer dan liefst telefonisch via 023 - 30 400 34. Als de bestelling hier afgeleverd wordt dient er iemand aanwezig te zijn om de bestelling in ontvangst te nemen.

Kan ik nog bestellen voor deze dag?
> Op doordeweekse dagen kunt u tot 1 dag voor het feest tot 12.00 uur telefonisch of via internet bij ons bestellen. Vindt het feest op zondag of maandag plaats, dan dient u 2 dagen van tevoren te bestellen.

Het is echt niet noodzakelijk om weken of zelfs maanden van tevoren te bestellen. Alleen als u voor meer dan 100 personen reserveert, stellen wij het op prijs als u dit iets eerder laat weten. Ook voor bestellingen/leveringen op 24, 26 en 27 december adviseren wij om TIJDIG TE BESTELLEN.
 
Kan ik ook voor Eerste Kerstdag of 1 januari bestellen?
WIJ ZITTEN MET DE KERST (2015) op 1ste kerstdag VOL!!

> Natuurlijk, maar we bezorgen uw bestelling dan op 24 december resp. 31 december. Alles is goed verpakt en kan zo de koelkast in. Dus staat niets een gezellige en goedverzorgde feestmaaltijd in de weg. Bestel wel op tijd, want de drukte rond deze dagen is groot. Wij bezorgen op de meeste feestdagen, behalve op 1e Kerstdag en Nieuwjaar. De bezorging rondom de kerstdagen ziet er als volgt uit:
 

Gourmet / barbecue op:                   Wordt bezorgd op:
5 december                                        5 december
24 december                                      Bij voorkeur 23 december
25 december/Eerste Kerstdag           24 december
26 december/Tweede Kerstdag         26 december
31 december/Oudejaarsavond           31 december
1 januari/Nieuwjaarsdag                     31 december     

Bezorgdata feestdagen
> BBQ & Gorumet Party Service verzorgt ook op feestdagen een heerlijke gourmet of barbecue.  We bezorgen op 1e en 2e Paasdag, Koninginnedag, Hemelvaart en Pinksteren.

Tijdens de kerstdagen leveren wij op 24 december en 26 december (zie vraag levering kerstdagen).

Hoe zwaar zijn de extra stukjes bbq en gourmet vlees?
> Bij de barbecue wegen de meeste stukjes vlees tussen de 80 en 100 gram.
Alleen de hamburger, suikermaïs en barbecueworst zijn 70 – 80 gram en 1 satéstokje is 40 gram. Bij de gourmet wegen de meeste stukjes vlees tussen de 30 en 50 gram.

Hoeveel barbecues ontvang ik bij mijn bestelling?
> Het aantal en formaat van de gasbarbecue(s) hangt af van het aantal menu's welke u bestelt. Onderstaande aantallen en afmetingen zijn:

van 5 t/m 18 personen:      1 middel barbecue van ongeveer 55 x 50 cm
van 19 t/m 27 personen:    1 grote barbecue van ongeveer 65 x 50 cm
vanaf 28 personen ontvangt u automatisch meerdere barbecues.

Bij een combinatie in de menu's, waar ook halal en/of vegetarisch besteld zijn, wordt er geen extra barbecue standaard bij geleverd. Deze zijn natuurlijk wel los bij te bestellen tegen een meerpijs.

Onze barbecues hebben korte pootjes (15 cm). Zorg daarom voor een stevige en stabiele tafel voor een makkelijke BBQ-hoogte.
 
Kan ik een bestelling plaatsen zonder barbecue?
> Gebruikt u liever uw eigen barbecue? Dat kan! Voor het weglaten van een kleine barbecue krijgt u € 7,50 korting op de totaalprijs, resp. € 10,00 voor een barbecue van middel formaat  of  € 15,00 voor een barbecue van groot formaat. Wilt u hier gebruik van maken? Bel dan naar ons verkoopnummer: 023- 30 400 18 of plaats dit in het opmerkingenveld bij het doen van uw bestelling.

Moet ik nog iets extra's betalen voor het verbruikte gas/brandpasta?
> Nee.

Kan ik nog iets wijzigen?
> U kunt wijzigingen doorgeven tot 2 dagen voor de bezorgdatum. Dat kan telefonisch via 023 - 30 400 34.

Met hoeveel personen moeten we minimaal zijn om te kunnen bestellen?
> Met minimaal 5 personen in totaal, ongeacht de menukeuze.

Zijn er ook menu's voor vegetariërs en mensen die geen varkensvlees eten?
> Ja, er zijn speciale menu's. Kijk bij de bbq catering of gourmet catering voor meer informatie.

Kan ik ook andere soorten vlees, saus of salade toevoegen?
> Ja dat kan. Kijk bij extra bbq gerechten bestellen of extra gourmet gerechten bestellen.
 
Hoe zijn het vlees, sauzen en salades verpakt?
> Het vlees is netjes op schaal opgemaakt, afgegarneerd en ingeseald.
De sauzen en salades zijn afgegarneerd en zijn verpakt in achthoekige zwarte bakjes.
Alle producten kun je dus zo op tafel zetten, je hoeft alleen de sealfolie en de deksels eraf te halen. Het product is gereed voor de barbecue of gourmet!
 
Zijn de stokbroden afgebakken?
> Ons stokbrood wordt vers afgebakken en daarna meteen diep ingevroren. Dit om de kwaliteit van onze stokbroden zo goed mogelijk te waarborgen. Hierdoor kan het zijn dat de stokbroden bij aankomst licht bevroren zijn. U kunt de stokbroden na levering het beste uit elkaar leggen in een droge omgeving. Natuurlijk kunt u de stokbroden altijd nog even in een voorverwarmde oven of op de kleinste stand op de barbecue opbakken.

Hoe lang zijn de producten houdbaar?
> Wij gebruiken alleen verse producten, daardoor zijn ze maar een paar dagen houdbaar mits ze in de koelkast worden bewaard. Zonder goede koeling dienen de producten zo snel mogelijk gebruikt te worden. Leg de producten nooit in de zon of een warme ruimte, zoals een tent.

Hoe laat komen jullie bij ons bezorgen/ophalen?
> Klik hier voor alle informatie over bezorg- en ophaaltijden.
 
Kan ik een tijd afspreken waarop jullie komen bezorgen?
> Nee, een exacte tijd spreken wij niet af. Wel kunt u kiezen uit onze voorkeurstijden. Wij bezorgen in ieder geval alles voor 18.00u. Eerder kan ook, hiervoor wordt een kleine vergoeding berekend. De tijden die aangegeven kunnen worden, zijn als volgt.
Leveren tussen:

8.30 - 11.00 uur        13 euro
8.30 - 13.00 uur          8 euro
8.30 - 15.00 uur          8 euro
8.30 - 17.00 uur          8 euro
12.00- 18.00 uur       13 euro
15.00 - 18.00 uur      13 euro
 
Wat kost het bezorgen?
> Klik hier voor alle informatie over gratis bezorgen en eventuele bezorgkosten.

Ik reserveer enkele weken van tevoren, kunnen jullie dan wél een levertijd afspreken?
> Nee, doordat wij de mogelijkheid bieden om tot 2 dagen vóór levering te bestellen, kunnen wij daarna pas de bezorgroutes bepalen. 1 dag voor de levering ontvangt u een sms of mail (indien doorgegeven), waarop de bezorgtijd wordt doorgegeven.
 
Ik heb geen SMS-bericht ontvangen met de bezorgtijd/ophaaltijd. Hoe kan dat?
> Dit kan verschillende oorzaken hebben:
  1. Bij sommige telecomproviders duurt het soms (erg) lang, voordat een SMS aankomt. Er is dan niets mis met uw bestelling. Voor de zekerheid kunt u altijd bellen of op deze website kijken.
  2. Wellicht heeft u geen 06-nummer opgegeven bij de bestelling; dan kunnen wij u geen SMS-bericht sturen.
  3. Het kan zijn dat u twee 06-nummers heeft doorgegeven; in dat geval controleer het andere nummer voor het bericht, want wij sturen een SMS-bericht slechts naar één nummer.
Hoe gaat de betaling in zijn werk?
> Voor het betalen zijn er 2 mogelijkheden.
  1. Indien u telefonisch of via de website een bestelling heeft geplaatst kunt u deze via internetbankieren, vooraf, betalen. Wij sturen u de factuur via de e-mail toe. (post is ook mogelijk).
  2. U betaald contant bij levering met onze chauffeur bij het bezorgen van alle gerechten en materialen.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
> Ja.

Moet ik iets extra's betalen voor de afwas en schoonmaak?
> Nee.
 
Moet ik iets afwassen?
> Nee.
  • De barbecues en gourmetstelletjes of elektrische bakplaten nemen wij vuil mee terug.
  • De borden en het bestek hoeft u niet af te wassen. U kunt ze vuil in de kratten terugzetten.
  • Wij stellen het wel op prijs als u met een servetje de grove etensresten verwijdert.
  • De schalen waarop het vlees zijn gegarneerd en de bakjes van de sauzen en salades mag u weggooien. Die nemen wij niet mee terug.
Kan ik ook personeel inhuren voor het barbecueën?
> Graag bespreken wij deze mogelijkheden persoonlijk met u door. Bel 023 - 30 400 34 of stuur een e-mail naar info@bbqengourmet.nl.

Verhuren jullie ook tafels, stoelen of tenten?
> Nee, maar die kunt u eenvoudig bij een verhuurbedrijf in uw regio huren. Verhuurbedrijven zijn te vinden via de Gouden Gids, Telefoonboek of Google.

Leveren jullie ook frisdranken of bier?
> Nee, hiervoor verwijzen wij naar een slijter in uw regio. Daar kunt u ook terecht voor (thuis)taps en glazen. Eenvoudig te vinden met de Gouden Gids, Telefoonboek en Google.

Annuleren van de bestelling
> U kunt annuleringen of wijzigingen tot 2 dagen voor uw feest door bellen naar 023 - 30 400 34. Hieraan zijn geen kosten verbonden. De termijn voor aanvaarding van het aanbod en de verschillende technische stappen tot het sluiten van de overeenkomst, inclusief herstelmogelijkheden om ongewilde handelingen ongedaan te maken.

Ons bestelproces bestaat uit verschillende stappen. Aan het eind van dat proces wordt expliciet gesteld dat met een druk op de dan getoonde link, de bestelling wordt verstuurd. Je kunt daarna annuleren of wijzigen tot 2 dagen voor jouw feest. Je krijgt de totale prijs duidelijk te zien voordat je de bestelling verstuurd. Een uitzondering hierop zijn de bezorgkosten in het buitenland. Deze worden door ons berekend. Als je niet akkoord gaat met deze kosten, kunt je de bestelling alsnog kosteloos annuleren.

Het antwoord op uw vraag staat er niet bij?
> Stuur een mail naar info@bbqengourmet.nl of bel 023 - 30 400 34. Alleen e-mails waarin uw naam en een telefoonnummer staan vermeld, worden in behandeling genomen.
 

Bel ons: 06-2129 8173

  • Gratis bezorging in NL en BE
  • Vanaf 5 personen
  • Inclusief alle materialen
  • Geen afwas
  • Menu's vanaf € 11,85 pp

Bekijk hier het assortiment

  Meest gestelde vragen | Bezorgkosten | Contact opnemen  | Winkelwagen